Tłumacz przysięgły - Biuro Tłumaczeń przysięgłych oraz specjalistycznych

Centrum Tłumaczeń Profesjonalnych


W chwili obecnej poszukujemy Asystenta/Asystentki Obsługi Klienta do naszego biura w Warszawie.


Opis stanowiska:

Asystent/Asystentka Obsługi Klienta będą odpowiadać za kontakty z istniejącymi klientami Firmy, nadzorowanie zleceń oraz za działania marketingowe, w tym pozyskiwanie nowych klientów.


Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
  • minimum trzyletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w tym w marketingu bezpośrednim
  • dobrej znajomości obsługi komputera ( środowisko Windows)
  • komunikatywnej znajomość języka obcego: angielskiego lub niemieckiego
  • pełnej dyspozycyjności w godzinach 9.00-17.30 od poniedziałku do piątku
  • posługiwania się językiem polskim jako językiem ojczystym
  • ambicji i samodzielności w działaniu
  • rzetelnego podejścia do powierzonych obowiązków
  • wysokiej kultury osobistej


Oferujemy:
  • ciekawą pracę w miłym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stałe zatrudnienie na umowę o pracę (po 3- miesięcznym okresie próbnym)
  • premię uzależnioną od wyników

Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie życiorysów zawodowych oraz listów motywacynych na adres praca@tlumacz.pl.