Tłumacz przysięgły - Biuro Tłumaczeń przysięgłych oraz specjalistycznych

Centrum Tłumaczeń Profesjonalnych

Zasady współpracy



Jak zlecić tłumaczenie pisemne?
Przed zleceniem tłumaczenia pisemnego proponujemy wycenę tekstu - wystarczy przesłać go do naszego biura mailem lub faxem. Umożliwi to precyzyjne określenie ceny, szczególnie, iż liczba stron oryginału może odbiegać od faktycznej liczby stron tłumaczenia (np. język polski jest "dłuższy" niż język angielski).
Następnie należy wypełnić formularz w dziale Zlecenia i wysłać go wraz z załączonym tekstem. Przyjęcie zlecenia zostaje natychmiast potwierdzone elektronicznie na adres e-mail zleceniodawcy.


Czy mogę zlecać tłumaczenia w moim miejscu zamieszkania?
Tak. Obsługujemy klientów w całej Polsce i poza jej granicami.
Tłumaczenia zwykłe przesyłamy klientom mailem lub faxem. Tłumaczenia przysięgłe i inne wymagające formy pisemnej dostarczamy kurierem lub przesyłką priorytetową.


Jak dostarczam tekst do tłumaczenia?
Tekst do tłumaczenia przesyłamy mailem (w pliku lub zeskanowany) albo faxem. Zawsze mile widzimy klientów odwiedzających nas osobiście w biurze, ale całość zlecenia można załatwić poprzez Tlumacz.pl!


Co to jest weryfikacja tekstu?
Weryfikacja jest to dodatkowe sprawdzenie tekstu już przetłumaczonego pod względem jego poprawności językowej lub wprowadzanie w nim zmian dotyczących treści(np. w umowie, upoważnieniu itp.).


Co to jest strona tłumaczeniowa?
Strona tłumaczenia zwykłego liczy do 1500 znaków, a tłumaczenia przysięgłego do 1125 (ze spacjami) - jest to zgodne z wymogiem ustawowym. Ilość znaków na stronie można sprawdzić zaglądając do Statystyki Pliku w programie Microsoft Word.


Jak dokonywać płatności on-line?
Aby zapłacić za usługę za pośrednictwem Tlumacz.pl należy wejść do działu Płatności , gdzie znajduje się spis operacji finansowych dokonywanych z naszym biurem. Po kliknięciu na ikonę "Szczegóły" otworzy się rubryka "Transakcja", a w niej ikona "Zapłać poprzez płatności.pl". Następnie należy wybrać preferowaną formę zapłaty - kartą kredytową lub przelewem bankowym.


Czy dokonywanie płatności on-line jest bezpieczne?
Tak, ponieważ odbywa się za pośrednictwem systemu płatności.pl, serwisu wyspecjalizowanego w obsłudze transakcji internetowych i zapewniającego najwyższe standardy monitoringu przepływów finansowych. Wgląd do płatności mają tylko sami Klienci, po uprzednim zalogowaniu się w Tlumacz.pl. Każdorazowo po dokonaniu transakcji Klient otrzymuje natychmiastowe potwierdzenie jej realizacji.


Kiedy płacimy za wykonane tłumaczenie?
Rozliczenia z firmami następują po wykonaniu zlecenia, na podstawie faktury VAT, przelewem na konto. Termin płatności: 7 dni.
Osoby prywatne prosimy o wpłacenie należności za tłumaczenie przed rozpoczęciem realizacji zlecenia. W takiej sytuacji robimy najpierw rzetelną wycenę materiału do tłumaczenia i wysyłamy klientowi fakturę pro forma. Płatności można dokonywać za pomocą naszego systemu płatności on-line (karta kredytowa lub przelew).
Osoby prywatne odwiedzające nasze biuro osobiście proszone są o pozostawienie zaliczki i dokumentu oryginalnego. Całość należności regulowana jest przy odbiorze materiałów.
Zobacz również: