|
Elektroniczny system obsługi
 |
|
 |
|
1 |
Co można załatwić za pomocą elektronicznego systemu eTlumacz.pl? |
|
Za pomocą elektronicznego systemu eTlumacz.pl można dokonywać następujących czynności: •pytać o bezpłatną wycenę •składać zamówienia i śledzić ich losy •zasięgać informacji •odbierać zlecenia •dokonywać płatności •zbierać punkty i wybierać atrakcyjne nagrody w naszym programie lojalnościowym *przeglądać archiwum tłumaczeń *korzystać z narzędzi dodatkowych, takich jak słownik, forum językowe, terminarz itp.
|
|
2 |
Dlaczego warto zalogować się do systemu eTlumacz.pl? |
|
Po zalogowaniu się do systemu klient staje się jego pełnoprawnym użytkownikiem, mającym dostęp do wszystkich udogodnień i uczestniczącym w programie premiowym. Klienci składający zlecenia w sposób tradycyjny, bez logowania się, nie mogą zbierać punktów i wymieniać ich na nagrody!
|
|
3 |
Jak stać się użytkownikiem elektronicznego systemu obsługi zleceń eTlumacz.pl? |
|
To proste. Wystarczy się zarejestrować (czas rejestracji nie przekracza 2 minut!) , a potem każdorazowo korzystać z wybranego przez siebie loginu i hasła. Jako login klienci często wybierają swój adres mailowy, ale nie jest to wymagane. Po pierwszym zarejestrowaniu się w systemie natychmiast otrzymacie e-mail z informacją potwierdzającą rejestrację.
|
|
4 |
Co mam zrobić, jeśli zapomnę hasła? |
|
W takiej sytuacji podczas logowania do systemu należy otworzyć ikonę „Zapomniałem hasła”. System wygeneruje wówczas nowe hasło, które zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas pierwszej rejestracji. Po zalogowaniu, w dziale "Ustawienia" zawsze można zmienić hasło na inne, wybrane przez użytkownika.
|
|
5 |
Do czego służy Terminarz? |
|
Za pomocą Terminarza możesz przypominać sobie i innym o ważnych wydarzeniach lub zadaniach. W określonym dniu i godzinie lub z określoną częstotliwością, na wskazany przez Ciebie e-mail otrzymasz odpowiedni komunikat (np. "Pamiętaj o urodzinach Cioci!", "Weź pigułkę!", "Odbierz tłumaczenie!" itp, itd). Każdorazowo przy wejściu do systemu na kalendarzu wyświetli się informacja z zaplanowanymi zadaniami Terminarza. Zadania można dodawać lub usuwać w dowolnym momencie.
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tłumaczenia
 |
|
 |
|
1 |
Jak zlecić tłumaczenie pisemne? |
|
Przed zleceniem tłumaczenia pisemnego proponujemy bezpłatną wycenę tekstu. Umożliwi ona precyzyjne określenie ceny, szczególnie, iż liczba stron oryginału może odbiegać od faktycznej liczby stron tłumaczenia (np. język polski jest „dłuższy” niż język angielski. Następnie należy wypełnić formularz w dziale „Zlecenia” i wysłać go wraz z załączonym tekstem. Przyjęcie zlecenia zostaje natychmiast potwierdzone elektronicznie na adres e-mail zleceniodawcy.
|
|
2 |
Czy mogę zlecić tłumaczenie z mojego miejsca zamieszkania ? |
|
Tak. Bez względu na to, gdzie się ono znajduje. Obsługujemy klientów w całej Polsce i poza jej granicami. Tłumaczenia zwykłe przesyłamy klientom mailem lub faxem. Tłumaczenia przysięgłe i inne wymagające formy pisemnej dostarczamy kurierem lub przesyłką priorytetową.
|
|
3 |
Jak dostarczam tekst do tłumaczenia? |
|
Tekst do tłumaczenia przesyłamy za pomocą opcji "Nowe zlecenie" na stronie eTlumacz.pl, mailem (w pliku lub zeskanowany) albo faxem. Zawsze mile widzimy klientów odwiedzających nas osobiście w biurze, ale całość zlecenia można załatwić poprzez nasz system elektroniczny!
|
|
4 |
Co to jest weryfikacja tekstu? |
|
Weryfikacja jest to dodatkowe sprawdzenie tekstu już przetłumaczonego pod względem jego poprawności językowej lub wprowadzanie w nim zmian dotyczących treści(np. w umowie, upoważnieniu itp.).
|
|
5 |
Co to jest strona tłumaczeniowa? |
|
Strona tłumaczenia zwykłego liczy do 1500 znaków, a tłumaczenia przysięgłego do 1125 (ze spacjami) - jest to zgodne z wymogiem ustawowym. Ilość znaków na stronie można sprawdzić zaglądając do Statystyki Pliku w programie Microsoft Word.
|
|
|
|
 |
|
 |
Płatności
 |
|
 |
|
1 |
Jak dokonywać płatności on-line? |
|
Aby zapłacić za usługę za pośrednictwem systemu należy wejść do działu „Płatności”, gdzie znajduje się spis operacji finansowych dokonywanych z naszym biurem. Po kliknięciu na ikonę „Szczegóły” otworzy się rubryka „Transakcja”, a w niej ikona „Zapłać poprzez płatności.pl”. Następnie należy wybrać preferowaną formę zapłaty – kartą kredytową lub przelewem bankowym.
|
|
2 |
Czy dokonywanie płatności on-line jest bezpieczne? |
|
Tak, ponieważ odbywa się za pośrednictwem systemu płatności.pl, serwisu wyspecjalizowanego w obsłudze transakcji internetowych i zapewniającego najwyższe standardy monitoringu przepływów finansowych. Wgląd do płatności mają tylko sami Klienci, po uprzednim zalogowaniu się w systemie. Po dokonaniu każdej transakcji Klient otrzymuje natychmiastowe potwierdzenie jej realizacji.
|
|
3 |
Kiedy płacimy za wykonane tłumaczenie? |
|
Rozliczenia z firmami następują po wykonaniu zlecenia, na podstawie faktury VAT, przelewem na konto. Termin płatności: 7 dni. Osoby prywatne prosimy o wpłacenie należności za tłumaczenie przed rozpoczęciem realizacji zlecenia. W takiej sytuacji robimy najpierw rzetelną wycenę materiału do tłumaczenia i wysyłamy klientowi fakturę pro forma. Płatności można dokonywać za pomocą naszego systemu płatności on-line (karta kredytowa lub przelew). Osoby prywatne odwiedzające nasze biuro osobiście proszone są o pozostawienie zaliczki i dokumentu oryginalnego. Całość należności regulowana jest przy odbiorze materiałów.
|
|
|
|
 |
|
 |
System premiowy/Inne
|
 |
|
 |
|
1 |
W jaki sposób mogę zbierać punkty premiowe, aby zamieniać je na nagrody? |
|
Punkty przyznawane są przy każdym zleceniu i dodawane do puli w momencie uregulowania faktury. Dodatkowo przyznajemy je przy rejestracji do systemu eTlumacz.pl, za złożenie co trzeciego zlecenia i z okazji urodzin użytkownika. Co jakiś czas organizowane są dodatkowe promocje, podczas których również przyznawane są punkty.
Doskonałym sposobem pozyskiwania punktów jest polecanie systemu znajomym. Co więcej, zarabiasz także wtedy, kiedy Twoi znajomi dalej polecają usługi naszej firmy! Szczegółowe informacje na temat tego programu znajdziesz na stronie głównej oraz w pytaniu 2 tej sekcji FAQ.
|
|
2 |
Ile punktów mogę uzyskać z różnych okazji? |
|
W momencie zarejestrowania się do systemu eTlumacz.pl nowy użytkownik otrzymuje 200 punktów „na dobry początek”. *Za każde 10 PLN wartości brutto faktury otrzymujesz 5 punktów premiowych. *Co trzecie zlecenie premiowane jest dodatkowymi 200 punktami. *Z okazji urodzin użytkownik-Jubilat/ka otrzyma w prezencie 500 extra punktów (o ile poda swoją datę urodzin w momencie rejestracji!!!). *Napisanie i umieszczenie w systemie recenzji-opinii na temat zamówionej nagrody - 50 dodatkowych punktów * polecenie serwisu znajomemu - 200 punktów za jego zalogowanie się w systemie oraz aż 1000 punktów za pierwsze opłacone zlecenie! *Punkty z tytułu aktywności znajomych: -znajomi I stopnia - 150 pkt. od każdego zlecenia -znajomi II stopnia - 100 pkt. od każdego zlecenia -znajomi III stopnia - 50 pkt. od każdego zlecenia -znajomi IV stopnia - 25 pkt. od każdego zlecenia -znajomi V stopnia - 15 pkt. od każdego zlecenia
|
|
3 |
W jaki sposób mogę zdobywać punkty za polecanie serwisu? |
|
Aby zdobywać dodatkowe punkty za polecanie serwisu należy wysłać znajomym maile rekomendujące. Proponowaną treść maila (którą można zmieniać) znajdziesz TUTAJ. Maile możesz również przesyłać z działu "Nagrody", sekcja "Jak zdobywać punkty?". Tam także znajduje się lista, na której będą automatycznie umieszczane wysłane maile. Szczegóły Programu ZZZ znajdziesz na stronie głównej.
|
|
4 |
Jak odbiorę nagrodę zamówioną w programie eTlumacz.pl? |
|
Nagrody zamówione w programie premiowym eTlumacz.pl są wysłane w każdy poniedziałek, środę i piątek. Zamówienia złożone w te dni do godz. 16.00 są realizowane od razu, po godzinie 16.00 - w następnym przypadającym terminie. Termin dostawy za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej wynosi do 48 godzin na terenie Warszawy i do 72 godzin poza Warszawą (dni robocze). Jeżeli adresat przesyłki jest nieobecny, wówczas kurier pozostawia awizo i nagrodę można odebrać w ciągu 14 dni w najbliższym urzędzie pocztowym. Dostawa nagród jest bezpłatna!
|
|
|
|
 |
|
 |
|